måndag 12 maj 2014

Vilket träningsläger!!



En svart katt som pratar
Med oss på kvällarna,
hon kommer inte nära!








Poolen ligger strax utanför en av våra balkonger, den ska jag testa imorgon, är ledig då.
Köpte jordgubbar på ALDI som affären heter, typ Lidl, men Lidl finns en bit längre bort sen!!


Denna dagen har jag arbetat 0800-2200, ca 1 timmes rast.
Dagen har ägnats åt stenhård träning, fattar inte hur dom orkar!!
Verkligen ett entusiastiskt gäng, är mycket imponerad.
Två föreläsningar har det oxå varit.

Efter middagen var vi ner på affären en snabbis, då köpte vi jordgubbarna som vi avåt på balkongen innan vi avslutade dagen.

Elrullstolen har reglaget baktill!
Vi går inte på krogen heller.
Maten som är fantastisk serveras här på anläggningen!
Nu hoppas jag att jag ff är uppkopplad, annars får jag göra om allt.


2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att få följa er under dessa veckor!
    Ni verkar bo jätte fint
    Hälsa brodern.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Verkar inte så dumt. Fin omgivning jordgubbar mums!

    SvaraRadera