fredag 16 maj 2014

Fredag o fågeldansen!!

O så kom det en till, vy mot Malaga
För tre dar sen!!

Skam den som ger sej!








Denna dagen har vi tränat 4 timmar, avslutade med dans!! Vi gjorde så gott vi kunde o faktiskt så lyckades vi få till det litegranna.

Framsteg har gjorts på dessa dagar, går nu med stav!! Men vi får gno på! Vår gymnast har fått en tredje person på sitt ansvar, så vi får arbeta ganska så bra de sista timmarna, men vi lär oss ju
En hel del o det är roligt!!

Vi tag taxi in till Marbella, shoppade lite och åt en riktig köttbit. Fick ett glas rosevin till maten !
Kyparen kom in med Limoncello i världens sötaste flaska, vi skulle få en skvätt efter maten, jag frågade om jag fick flaskan, men den fick jag inte!!

Nu har vi suttit på balkongen tills solen gick ner o ätit jordgubbar. Strax natt, jag har "jouren"till 0800.

Imorgon ledigt från träning, vi far på en marknad om det inte blir nåt annat konstigt.

Bilder har jag nästan gett upp om att få fram, men på måndag ska tre nya routrar sättas in i området.Vi får hoppas det blir något bättre. Alla klagar!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar